onsdag den 11. maj 2011

Øvelses opgave 1 paint net

Opgave 2: Øvelser i PaintNet
Se øvelserne i mappen ”Øvelser PaintNet” under Dansk, Kultur og Kommunikation, Net/Materialer/Helen Clemensen og Lis Faurholt. PaintNet manual på dansk: PaintNet maual og hvis du søger på Youtube, kan du finde mange tutorials (søg på Tutorial Paintnet) se f,eks. denne.
Afleveringsform: PaintNet øvelserne lægges i din blog ledsaget af en beskrivelse af, hvad du lærte/hvordan du lærte det (eller du skriver det i dit studiedokument).
Programanvendelse: Billedbehandlingsprogram, PaintNET, kan downloades fra denne adresse: http://www.dotpdn.com/downloads/pdn.html

Opgave 1: Lav en collage, gerne med billeder fra FLICKR.
Jeg har valgt at lave 2 collager ud af mine billeder fra min biotop, jeg synes det tog MEGET lang tid at sætte sig ind i basic. Og synes stadig det er svært, men øvelse gør mester:-)


.

2 kommentarer:

  1. Hej Maja

    Ja - det tager tid :-) Men, jer er ganske enig, øvelse gør mester, sådan er det med det meste her i livet!

    - Du er kommet rigtig godt efter det *S*

    SvarSlet
  2. Synes selv min bille er super sej:-)

    SvarSlet