mandag den 29. marts 2010

Børns vittigheder

Jeg har haft enormt svært ved at finde børn som kan vittigheder, jeg husker fra min egen skole, at der altid var et par stykker som kunne huske en milliard vittigheder og så var der os andre. Mit indtryk er at der ikke er så meget mode i vittigheder, og at det måske kommer i perioder, hvor der måske har været noget i medierne.
Men her er hvad jeg indtil videre har fundet.
Vittigheder


Børnehave da en slår en prut.

Hvorfor sidder en prut i et hjørne og græder?

Fordi der er en der lige har slået den!



Alexander 4 år da han leger med sin robot

Ved du hvorfor robotter er tossede?

Fordi de mangler en skrue(har en skrue løs)



Morten 12 år han bliver spurgt om han kan en vittighed

Hvad sagde tomatmor da hun skulle have sine børn med over gaden.

Catch up(ketchup)





Historier


Frede 2 år

Se mor der er et tog

Nå da, hvad for et tog?(Kigger på grantræer)

Et godsttog….

Hvad kører det så med?

Børn….

Hvor skal de hen?

Til Grønland….

Hvad skal de der?

Grave…

Hvad graver de efter?

Regnorme…..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar